Jak mít krásné tělo

8. března 2010 v 18:26 | *Purple Princess* |  Koš
Chtěla byste břicho pevné jako skála a krásně vyrýsovaná stehna a ruce? Máte to všechno mít!
Gwyneth Paltrow, Heidi Klum, Jessica Biel… Co mají tyto hvězdy společného? Dokonalou postavu. Chcete vypadat stejně? V tom případě vám musíme prozradit jedno velké tajemství. Nejdřív si ale udělejte náš bleskový test. Jsou následující tvrzení pravdivá?
  1. Po jídle, které se sní hodně rychle, se nepřibírá.
  2. Salát byl původně určen králíkům.
  3. Moje čokoláda má vždy méně kalorií než čokoláda někoho jiného.
  4. Maraton vyhrávají Keňané, protože stanoviště s energetickými tyčinkami jsou jediným místem, kde se mohou najíst, a tak u nich chtějí být jako první.
Pokud jste alespoň na jednu otázku odpověděla kladně, neztrácejte čas a ani dál nečtěte. Čtete dál? Vypadá to, že jste poměrně otrlá bytost. Vy to tajemství unesete: Aby měl člověk vyrýsovanou, pevnou postavu, MUSÍ DENNĚ VĚNOVAT ALESPOŇ HODINU SPORTU. A k tomu přidat ROZUMNÝ STRAVOVACÍ REŽIM. Nestačí jedno, nebo druhé? Ne. Nutná je kombinace obojího. Důkaz: Abyste zvládla žít, pracovat, a přitom mít stále dobrou náladu, doporučuje se nehubnout více než 0,5 kg za týden. To znamená, že byste měla svůj energetický příjem snížit o cca 428 až 643 kcal denně. Na to pouze dieta nestačí. Bez sportu to nepůjde.
Fotografie zde

JÍDLO

Jezte přiměřeně
Nejčastější příčinou obezity bývá přejídání, to znamená, že příjem kalorií je větší než jejich výdej, a nespotřebované kalorie se přeměňují na tuk, který se ukládá. Nejzávažnější je příjem tzv. 'prázdných' kalorií z cukrovinek, sladkých nápojů a sladkého pečiva. Chápete? Rohlík (150 kcal) má sice o 16 kcal nižší energetickou hodnotu než 100 g kuřecí šunky (166 kcal), ovšem to jsou 'prázdné' kalorie, které nesou jen málo živin, takže je tělo rychle uloží do zásob 'na horší časy' (a dožaduje se přísunu dalších, které by mohlo zpracovávat). Naopak kalorie z kuřecí šunky nemůže využít hned, jejich trávení zabere více času, a organismus je spotřebuje.
Jak přejídání zastavíte? Provedením důkladné revize skladby jídelníčku a stravovacích návyků. Napište si, co za celý den sníte, a zkuste omezit (nikoli zcela vyřadit) ony 'prázdné' kalorie, přijaté ve sladkostech, a nahradit je pokrmy zdravějšími, ovocem a zeleninou. Když už si něco 'zakázaného' dáte, jděte a hýbejte se. Rozhodně si bezprostředně po konzumaci takového jídla nesedejte ke knize či nelehejte k televizi.

svet-world
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Tak pro koho hlasuješ?

_MileynQa_SelenQa_ 15.4% (18)
~XoXo AshleYy~ 12.8% (15)
BiEbEruŠka 29.1% (34)
DiTiEn.Qa 17.1% (20)
Smooly 15.4% (18)
<*>He[LL]y<*> 10.3% (12)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama